Köp & Sälj




Himmel! Jag har fastnat i Traderas nät. Så himla kul att buda, vinna, köpa & sälja.
Testade lägga ut ett gäng kläder förra veckan, jag la budtid på 3 dar. Å vips blev allt sålt utom två futtiga plagg. Och fast jag själv betalat för prylar jag köpt känns det som en total happening när brevlådan vittjas! Tur är att jag inte har överskott av fritid för då är risken stor att jag spenderar mer tid där.

Nu har jag svept eftermiddagskaffet här på jobbet och sätter full fart mot de sista timmarna.
Kul föresten att ni var några som avslöjade att ni nosar runt här. Känn er fortsatt Välkommen.

Så lätt det känns att vara jag idag!

Bjuder på ett favoritbarnprogram: Kalles Klätterträd - man kan inte annat än bli lycklig!



Kommentarer
Postat av: Alice

Ha ha!!! Kalles klätterträd. Bortglömt lyckopiller. Kram till dig.

2010-10-25 @ 15:37:01
Postat av: Anna

Kalles klätterträd var VERKLIGEN inte inte igår!!!

Ha en jättebra dag! Krya på dig!

2010-10-26 @ 12:33:19
Postat av: Månflicka

Tradera är jättekul, fast ibland lyckas man komma över mindra bra grejjor som bara ligger å skräpar.

Kram

2010-10-26 @ 14:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0