V I N T E R




Jo, jag vet att vintern har kommit. Jo, jag vet att det är lätt att slå igång kupe´värmaren. Jo tack jag vet också hur ursinnig jag blir en tidig morgon då jag ska försöka få upp fastfrusna bildörrar för att kunna ta mig till jobbet.
Ä N D Å händer det igen och igen. Efter en dryg halvtimme fick jag upp passagerardörren bak, ålade mig till framsätet, vilket inte är sån smidig syn och kunde därefter starta eländet och låta bilen gå på tomgång och  spy ut sina avgaser på infarten alldeles för länge.

Nåväl - jag kom iväg! Av detta vore det dax att LÄRA sig att peta in den där sladden!!!
Ligger för övrigt efter, vinterdäcken är inte fastsatta ännu. Jag får skämmas.

Trots denna start har förmiddagen utvecklats riktigt bra och jag har nu ett gott humör. Som trolleri!
Kanske för att jag fått besked om att jag får min gitarr i morgon....

Pling plong....all värme!


Kommentarer
Postat av: Trolltyget

skratt..ser din uppsyn :)

2010-10-21 @ 13:11:28
Postat av: Molly

hehe, jag anade att det var du ;)

har ni snö där uppe? då ska jag inte klaga, vi har bara kylan och frosten, tyvärr har kylan gett mig urinvägsinfektion (det där med korta jackor...)



nog klagat. du får ha en underbar dag! :) kramkram

2010-10-22 @ 10:58:10
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0