Nya tider




Jo, det stundar nya tider, dags att sätta nya mål, tänka om och fundera framåt.
På fredag gör jag min sista dag på kontoret och ska lämna det jobb som gett mig
massor av utmaningar, kunskaper och glädje. Dom här åren har verkligen utbildat
mig till en riktig mångsysslare. Så himla roligt!! Givetvis känns det vemodigt
att göra avslut, tacka mina kunder för trevligt samarbete och gå vidare. Mitt jobb har
utgjort en livsstil som självklart kommer att märkas av förändring i min vardag.

Men på något sätt hålls nog nätverket i hop fast kanske i annan verksamhet.
Med stort klappande hjärta för företaget tackar jag för mig och kastar mig ut i någonting
jag inte vet ett dugg om.

Ni får gärna hålla mig i handen :)





Kommentarer
Postat av: Pjöllret

Här har du min hand! Inte för att jag tror att du behöver den, du kommer nämligen att göra succé vad du än tar dej an! Kram

2011-02-22 @ 21:04:57
URL: http://vardagspjoller.blogspot.com/
Postat av: jeanette sandelin

självklart!

också jag behöver dig ♥

2011-02-23 @ 05:48:41
Postat av: Månflicka

Är övertygad om att allt blir bäst för dig. Megakram!

2011-02-23 @ 12:18:03
Postat av: Erka

du kommer att bli saknad :(

2011-02-23 @ 13:15:41
Postat av: jeanette sandelin

jag är tillbaka!

2011-02-24 @ 08:51:29
URL: http://jeanettes.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0