Gardin nostalgi

Häromdagen hittade jag en bit trasig gardin i förrådet. Tyget har min mamma valt
som hon sedan sydde gardiner till mitt barnarum av. Jag vill gärna använda det som går
eftersom tyget ger mig glada minnen så jag har sytt en pyttegardin till lillprinsens rum.

Lillprinsen ska sova hos oss på lördag få se om han godkänner mitt verk.
Jag har dessutom sparkat igång min mors gamla Husqvarna som visseligen inte går felfritt,
men nostalgin är det inget fel på, så det är värt att acceptera trådtrassel emellanåt.







Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

oj, vad fint! just för några timmar sedan fick jag två riktigt tunga kassa med tyger och gardiner av grannfrun. tänkte just sätta mig och sortera.

fin symaskin du hade där.

hälsningar från dalsland!

2011-01-23 @ 16:32:12
URL: http://jeanette10.bloggo.nu
Postat av: Mia

Vad fin den blev och vilket sött tyg.



Jag älskar att du gav din katt räkor.. det gjorde jag till min lilla prins också när han fanns med oss.



Ps.. det går inte att skämma bort våra djur, de är värda allt ;)



/Mia

2011-01-23 @ 19:07:18
URL: http://www.kiiromi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0