Katten har väl också rätt till lite fredagskänsla


Jo, det var en kall katt som stod på bron i morse med massor av snö i pälsen.
Jag hade lite dåligt samvete med tidsbrist som inte skulle innebära någon kramtid
med katten innan jag skulle bege mig till kontoret. Då kom jag på den briljanta ide´n
om hur jag skulle kunna kompensera kissen. Räkor! Medan jag åt min morgongröt
fick mitt kelsjuka djur lyxfrukost. Han satte i sig en hel burk räkor i lag.
Så idag får han sitta ute i sitt frigolithus och rapa skaldjur, det måste ändå vara bättre
än skogsmöss?

Katten har väl också rätt till lite fredagskänsla?


Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

vi har en katt som bor i ladugården. den flyttade hem till oss för ett par månader sedan. han/hon är lite skygg, jamar inte, bara fräser/häser.

den sover på sätet på grållen! och jag tror bestämt att den är halvt siames :) enligt utsagao ska det betyda tur och lycka om en katt flyttar hem till en.

kram från mellerud där jag har mitt arbete på högstadieskolan. (4 mil från ed) //jeanette

2011-01-21 @ 08:53:58
URL: http://jeanette10.bloggo.nu
Postat av: Jonas P

He he-vilken tur för katten!

2011-01-21 @ 21:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0