Mattegrubbel




Tösen tittade in på kontoret idag med skolböckerna under armen.
Hon visade dagens matte-tal vilket fick mig att minnas min motvilliga
inställning till Matematik under skoltiden. Eftersom jag aldrig tränat
mig sedan dess kan jag lätt påstå att jag absolut inte förstod ett smack
av det hon berättade. Ett främmande språk helt enkelt.

Men jag är ju världsbäst på andra saker och det får duga fint, fast jag
är ytterst tacksam att min tös inte räds utan pluggar på.

Med full fart mot huset i skogen och middagspyssel!



Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

och jag som har matte ibland... med röd grupp i åk 9! ingen höjdare precis.

kram//

2011-01-28 @ 05:50:57
URL: http://jeanette10.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0