Bär mig idag

I dag är sån där dag då inte mycket kommer mig ur händerna. Men jag har ett knep att ta till när det känns så. Då drar jag på mig hörlurarna och spelar Metallica om och om igen. Sådär att basen känns i hela kroppen. Jag stänger ute alla andra ljud med viss risk att jag inte hör telefonen ibland när kunder ringer, men ska det presteras något idag är det en chansning som måste göras.

 

Om du kommer hit och läser min blogg får du gärna lämna en blomma – för jag behöver dem idag.





Kommentarer
Postat av: Trolltyget

Kära du, vanligtvis är det du som slösar och överöser oss medmänniskor med komplimanger och glada hälsningar. Här kommer all energi och värme du behöver. Sen var det blommor/ det får bli en hel famn med rosor. Ta emot för här kommer de godaste pralinerna också. K R A M

2010-10-12 @ 15:20:44
Postat av: Molly

vad tråkigt att det inte har varit en bra dag för dig :( Vad är det som har hänt? inget allvarligt hoppas jag.



jag hoppas att du får en bättre fortsättning på dagen :) kram på dig!

2010-10-12 @ 15:28:56
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Annelie Jonasson

Liljor fina du!!! Vad har hänt?

2010-10-12 @ 21:01:24
Postat av: Ewa

jag dyker in och säger godmorgon. antar att du är på jobbet redan-vill bara ge dig finaste buketten. kram kram

2010-10-13 @ 08:28:24
Postat av: Emilia P

Åhå, uppförsbacke? Dax för dig att bli lite ompysslad tror jag...Spa, massage, god middag, teater...rödvin & lilla pralinen såklart. Kram till finaste.

2010-10-14 @ 10:35:36
Postat av: Kenneth Lindström

Störtsköna Metallica! ! !

här kommer somriga prästkragar till fröken.

hälsar Kenneth

2010-10-14 @ 14:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0