Fajitas

Jippii! Senare idag väntar middag med Suss! Var evigheter sedan vi sågs. Vi går på favoritkrogen, undrar om det blir faijitas som vanligt för mig eller om jag ska ge mig ut på djupt vatten och ta nåt helt annat. Betyder det otur att bryta en vana?

Oavsett maten blir det lite gott rött vin såklart. Härligt att på en vardagkväll träffa bästa kompisen och surra. Vi brukar försöka hitta ett bord lite avsides, så att vi kan prata friare ..

Jag har massor att dryfta och säker Suss också.


 

 

Jag har just haft lite bök här på jobbet, skulle skriva ut 13 ex av ett dokument men råkade be maskinen om hela 113 stycken. Så maktlös man kan känna sig över lite papper som spottas ut från en apparat!! Det gick inte heller att avbryta utskriften. Så nu har jag en gedigen bunt dokument som knappt duger till kladd & tillfälliga telefonanteckningar.

 

Kanske är det ett tecken att kunderna strax kommer att vara extra ivriga och tokbeställa?

 

Kraft & Glada steg framåt!


Kommentarer
Postat av: emmyg

bra fråga där, och tidsmaskin är ballt!



lycka till i tävlingen :)

2010-10-26 @ 20:00:03
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Molly

hej på dig!

vad mysigt att träffa bästa vännen :) bor ni långt från varandra? mina vänner bor över hundra mil från mig så vi ses så sällan, tur att nätet och telefon finns ;)



du får ha en fortsatt bra kväll! kramkram

2010-10-28 @ 19:27:34
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0