Fåfäng med färg


Trots att jag var vaken mycket sent igår kväll med massor av kantareller att rensa vaknade jag pigg och utvilad i morse. Jag åt min gröt och gjorde mig i ordning. Är det fler än jag som tvättar håret på morgonen när frissabesök står på dagordningen tre timmar senare?? Jag gör så hur knäppt det än låter. Ser fram emot att fräscha till mig lite nu, visserligen är det en kostsam historia när man hårfixar var sjätte vecka – men jag har valt att unna mig det. Den grå utväxten är ingen riktigt munter syn ska jag säga. Hur som helst ska jag önska en ljusare brun nyans idag då det blev nästan svart sist. Och så vill jag ju ha någon detalj som sticker ut som vanligt. Nåt  knalligt.

 

Jag ska möta hösten lite mer färgsprakande!



septembernatten

fyller mina längtans lungor
frisk

jag nuddar min månes
ansikte 

 


Kommentarer
Postat av: Bitte

HA HA, jo det finns fler som gör så :)

Gulligt troll föresten-får flashbacks. Ha en fin eftermiddag.

2010-09-23 @ 13:46:33
Postat av: Ulrica Bylund

Hej du kvinna i nöd! Du har ju en så proffsig skrivar stil och layout. OM du är på youtube kan du se en liten "ikon" under låten till höger. Det står bädda in! Klicka där så får du i en ruta till vänster under låten en helt obegripligt lång kod. Kopiera den. Tryck sedan på ikonen bredvis "lägg till foton" i bloggen tror det står HTML eller något sådant. Då kommer en ruta upp och i den klistrar du in denna kod. Klicka sedan på uppdatera i denna ruta och vips har du fått till det! Inte en pedagog så ring mig på 070-344 21 92 om det inte går! Sköt om dig ditt färgstarka troll. /Ulrica

2010-09-23 @ 22:46:53
URL: http://ladygegga.blogg.se/
Postat av: emmyg

hahaha vad kul du är :D tack så mycket!

2010-09-24 @ 09:08:48
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Rackarbiatch !

oooh jag kmr ihåg dom där trollen så mkt :D

2010-09-27 @ 19:30:29
URL: http://rackarbiatch.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0