Lite slit men ändå fest


Har tömt det sista från kontoret idag, forslat bort det med släp och hade livskamraten som bärare och chaffis.
Gjorde shopping-besök på två stormarknader för att införskaffa frysvaror till vår efterlängtade box!
Åkte till djuraffären och handlade märkesfoder till katten och kände mig jättenöjd då jag kom i håg att använda fördelaktig kupong till och med. Jag har tidigare trott att det här med djurfoder är sak samma och att det inte spelar någon roll vad husets misse får. Men OJ så fel jag hade. Han mår mycket bättre utan billighetsfoder, makaronpudding, mimosasallad & ost! Han är nöjd på mycket mindre och ligger mest och jäser förnöjsamt av sin nya exklusiva kost.

Sen väl när vi kört milen till huset i skogen fick vi en glädjande syn. Vår hantverkare hade satt klart klinker & kakel i badrummet! Jipppi!!!! Helt fantastiskt. Snyggt blev det oxå. Nu bara fogningen kvar, sen blir det att busvissla på rörmockaren så jag får bada nån gång. Måste tillägga att jag snart väntat ett helt år.

Nu lite hemmapyssel, solsidan och krama livskamraten. I morgon blir en särskilt ny slags dag. Min första dag då jag står till arbetsmarknadens förfogande. Jag har nog mycket spännande att se fram emot.

Må allra bäst!


Kommentarer
Postat av: Månflicka

Jättelycka till imorrn och framåt. Allt kommer bli bäst. Kram kram

2011-02-27 @ 22:19:38
Postat av: jeanette sandelin

oj! vad mycket ql... ♥

rätt inställning och mega lycka till :)

2011-02-28 @ 06:31:08
URL: http://jeanettes.bloggo.nu
Postat av: Karina

hejsan

tack för en glad blogg, utan att den för det blir ytlig. jag gillar att titta in här med mitt morgonkaffe i näven såklart. hoppas din dag blir bra :)

2011-02-28 @ 07:44:08
Postat av: jeanette sandelin

tack för att jag (vi) har dig du varma vackra värdefulla ♥

2011-03-01 @ 05:11:27
URL: http://jeanettes.bloggo.nu
Postat av: Mia

Good spirit!



/Mia :)

2011-03-01 @ 06:50:28
URL: http://www.kiiromi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0