Ett födelsedagsbarn




Upp tidigt som rackarn för att åka till staden och hämta mormorsfika och
den eleganta smörgåstårtan. Körde racerfart till sonens lägenhet för
att hinna utspisa den innan han skulle iväg på jobbet.
Möttes av en stilig kille i kavaj och trimmat skägg. Är det här min son?
När hände förvandlingen?

Den älskade sonen fyller tjugo år idag. Jag minns mitt första möte med
honom, en illröd minifot i en immig kuvös. Vi har rest långt sedan dess.

Med kärlek och stolt röst vill jag utbringa en stor skål för min fina gosse
som kämpat tålmodigt! S K Å L!



Kommentarer
Postat av: Månflicka

...och skål för hans mamma....

2011-02-01 @ 12:35:40
Postat av: jeanette sandelin

har också en son som blir 20 i år. han är yngst av tre bröder och fyller dagen efter äldsta dottern. hon blir 10 i år. mina två kullar har olika pappor.

all värme och ♥

2011-02-01 @ 18:56:41
URL: http://jeanette10.bloggo.nu
Postat av: mintekopp

Skål för er båda!!

2011-02-01 @ 20:18:19
URL: http://www.mintekopp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0