Privatchaffis


Drömde att jag hade möte med en jobbcoach. Coachen såg ut som hon den där kvinnan med glasögonen på nästippen i mellansnacket på melodifestivalen. Alltså såg hon sur ut och det var nu hon som skulle hjälpa mig till nytt arbete. Jag ville göra gott intryck såklart.

- Vi har ett jobb åt dig, men du måste ha bil och körkort.
Jag svarade att det inte alls utgör något problem eftersom jag innehar bådadera.
- Men jag har luskat reda på att du har bekymmer med ögonen i mörkerkörning.
Och då löd mitt svar: Inget hinder för mig, min katt är min privatchaufför...

Sen vaknade jag av att livskamraten stod med en kurrande katt i famnen och önskade God morgon!
En glad start på dagen!

All Värme!


Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

tack för presenten!

den värmde gott ♥

ska lyssna i bilen när jag är helt själv.

kul inlägg - du ser, allt löser sig.

åsså har du ju katten som sagt var :)

2011-02-24 @ 16:25:59
URL: http://jeanettes.bloggo.nu
Postat av: Elisabeth Stark

Vilken störtskön dröm! Fick mig ett gott skratt.

2011-02-25 @ 14:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0