God förmiddag




Jag är så glad för att jag känner mig piggare idag och det är lyckosamt eftersom det är teater på agendan. Fick biljett till en bra föreställning av tösen i jul. Och det hela är ju så mycket trevligare utan frossa & feber. Här i Norr är solen på väg upp, himlen är blå och termomentern visar krispiga 25 minusgrader.

Lördagförmiddagar är extra mysiga med Melodikrysset från köksradion.

Vår katt har inte synts till idag, hoppas att han inte frusit ihjäl. Han har ett hus i frigolit på bron men i natt har han inte sovit där. Fast jag tröstar mig med att katter ska klara kyla bra.
Vill gärna höra krafs på dörren snart.

Önskar er en skön lördag!


Kommentarer
Postat av: Fru W

Kikar tillbaka =)



Hoppas katten hittar hem,

ha en skön helg// Fru W

2011-01-15 @ 15:38:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Therése

Blev nyfiken och var ju tvungen att tassa in till dig =) Ser att du har en radio som jag önskar mig i smyg (ja inte nu längre;). Står den i ditt kök? ...det är där jag tänker mig den, som köksradio. Bilden är härligt komponerad också och fint retuchad(?) i gult. Den blir man också glad av =)

2011-01-18 @ 17:57:27
URL: http://lessonsfromthebaglady.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0