Karlavagnen




Sitter och jobbar sent den här kvällen. Har radion på som sällskap.
Det är ju Karlavagnen såhär dags på dygnet. I kväll handlar det om
att vara föräldrer till funktionshindrat barn. Hur det är och vilka erfarenheter
man har.

Jag trodde att jag inte tänkte så mycket sådana tankar numer men
det blev väldigt tydligt just nu att jag känner hur mycket som helst.
Så många upplevelser, så mycket kamp...när jag tänker på det som har varit
blir jag rörd inombord. Att jag har klarat det. Att mitt barn har hittat sin egen väg.

Allt blir bra till sist.



Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: alltså ja klänningen är underbar. så dumt att den ska bara vara pyttelite liten för mig! ja, röda korset i umeå är grymt! i övik är det inte alls så bra.

2011-01-26 @ 00:02:49
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: jeanette sandelin

vad rörd jag blir av dina rader. så skönt det är att titta in till dig varje dag. du skriver så enkelt och klokt och med en sådan värme och tillförsikt. heja dig!

kram//

2011-01-26 @ 05:25:16
URL: http://jeanette10.bloggo.nu
Postat av: Verona

du är fantastisk, tänk va omtanke du har öst runtomkring dig under alla år trots allt det svåra.

bästa mamman och kamraten

2011-01-26 @ 13:33:35
Postat av: Anton

Hejsan

Jag hörde också programmet igår

-har en sådan situation som du

hoppas du mår bra!

2011-01-26 @ 16:49:29
Postat av: Anonym

Jag läser här i smyg och lämnar aldrig kommentarer. Men just när jag läser det här inlägget vill jag bara säga att du är en underbar människa. Vilket arbete du gjort under alla år utan särskilt mycket cred! Många gånger har jag undrat hur du håller ihop och var du hittar kraften. Ändå har du orkat bry dig om din omgivning på ett otroligt sätt. Vill krama dig och säga HURRA FÖR DIG.

2011-01-27 @ 14:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0