Konstruera, rita & planera



De senaste kvällarna har ägnats till att rita på det nya köket. Ett roligt
men ytterst förvirrande arbete. Det är en konst att få optimal funktion, bästa pris
och snyggt utförande på samma gång. Ikväll har väggar flyttats och dörröppningar
likaså, jag har haft smärre utbrott och samtidigt sörplat i mig två glas punch.

Nu är det bestämt att ritningen får vila ytterligare ett dygn, jag får sova på saken
helt enkelt. Ett bra erbjudande lockar från kökstillverkarna, men för att få ta del av det
måste beslutet och beställningen göras innan månadsskiftet.

Och ett nytt kök blir nog bara en gång, så jag vill att det ska bli bra!

Nu ostsmörgås & te, sen godnatt för idag. Hoppas du tittar hit snart igen.

Kommentarer
Postat av: Erika J

Så roligt att rita kök. lycka till!

2011-01-19 @ 12:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0