Kusmi Te




För några dagar sedan fick jag en försenad julpresent från min bästa vän.
I december när vi var och julhandlade tillsammans såg jag den här bamsestora
te-muggen och kommenterade att jag gärna skulle dricka te ur den, eller ha pennor i..
Hon la det på minnet och köpte den till mig senare. Med muggen fick jag det
underbaraste te jag smakat från Kusmi, dessutom var själva presenten fullproppad
med fina små chokladbitar & kolor.

Så underbart att kunna njuta av när jag tycker lite synd om mig själv.

Har du inte provat, finns påsar ofta att köpa styckevis i te & kaffebutiker.

Kommentarer
Postat av: elin

vilken underbar present! jag älskar verkligen te ochchoklad i kombination, ska allt försöka leta reda på den här tesorten:)

2011-01-14 @ 09:38:04
URL: http://simsalabimen.blogg.se/
Postat av: mintekopp

Nämen så fint! Sådana små presenter kan göra en glad i veckor. Vilken omtänksam vän du har, var rädd om henne :-) Trevlig helg till dig med!

2011-01-14 @ 18:15:43
URL: http://www.mintekopp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0