Modig, vis och vacker



Ni som läser här vet kanske att jag lägger lite extra omtanke vid frukosten,
hur tidig den än är. Förutom vettig mat att börja dagen med läser jag också
ett affirmationskort, ett bra sätt att sätta en skön stämning för dagen.
Korten + hållare har jag köpt här.

Som i morse när jag 05.45 satt som en urvriden disktrasa vid bordet och läste:
"Jag har lätt för att le och skratta"

Då börjar tankarna snurra...- Jo, jag har egentligen lätt för att le och skratta.
Om inte annat vill jag ge mitt leende till andra människor. Jag vill gärna bli
uppfattad som glad person. Så den här dagen vill jag vara extra vänlig.
Vips var min trötthet lite enklare att bära!
Visst är det så att dessa affirmationer inte funkar alltjämt, man måste ju få ha
dåliga dagar. Men i de allra flesta fall får jag en extra skjuts av dom här korten,
och jo-dom hjälper mig att känna mig modig, vis & vacker.

Bilden är lånad från Kreativ Insikt.

Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

frukost är mitt absolut bästa kapitel på hela dygnet... har du tid nån dag ska jag berätta vad den innehåller :)

2011-01-19 @ 18:45:27
URL: http://jeanette10.bloggo.nu
Postat av: jeanette sandelin

god morgon! en del av min frukost innehåller ca 45 min vid datorn med två baljor kaffe med laktosfri mjölk i.

sedan iordningställande av matsäckar, dusch och sen...

kommer det allra bästa!

nyfiken?

c ya//js

2011-01-20 @ 05:10:54
URL: http://jeanette10.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0