Skruttigt




Jag är på mindre bra humör, mår visset med feber och massiv huvudvärk.
Fryser fast livskamraten gasat på inomhusvärmen. Just nu ligger jag placerad
i ett 24 gradigt rum under dubbla duntäcken. Visst finns lite temperaturproblem
i kroppen då?

Men om jag tänker efter borde jag sluta sura. Utsikten mot skogen från sovrumsfönster
är vacker. Jag har glass i frysen och dessutom ett jättebra manus att fortsätta läsa.

Det får bli en vilodag till helt enkelt. Jag hoppas att jag är på benen till lördag då
ett efterlängtat teaterbesök väntar.

Lämna gärna ett spår och lys upp min dag.
Stor famn!


Kommentarer
Postat av: MixMax

Bli frisk. Bli frisk. Bli frisk. Kram

2011-01-13 @ 11:10:11
Postat av: marie bäckström

hej

hittade hit via claras blogg. vilket mysigt litet ställe du har här! jag är oxå sjuk å hemma från arb, trist eftersom jag missat något jag förberett mig bra för. är det din katt? krya på dig

hälsar marie

2011-01-13 @ 13:17:40
Postat av: Annelie Jonasson

Bli snart frisk fina du. Tycker du ska lägga upp lite mat-tips oxå!

2011-01-13 @ 15:05:34
Postat av: Tina

Jag ska göra mitt bästa, den där katten så inte riktigt glad ut han heller!

Vilka tänder, är gosingen din? Fy, för att frysa och vara sjuk, krya på dig/kram Tina

psst. det blev inget roligt inlägg det här, men cheer up, snart blir du frisk igen..

2011-01-13 @ 15:25:41
Postat av: Tina

Hej igen, attan vad den här Malin sjunger bra.

Kunde inte låta bli att skratta när jag läste om tågresan och killen med benet på sätet. Det var så mig, lite gladare nu då?!



Vi ses, kramis Tina

2011-01-13 @ 15:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0