Småfåglars närvaro



Japp! Då är det måndag och ny vecka. Tösens dator har havererat och ska hämtas upp i dag
efter jobbet och transporteras till Data-doktorn. Hoppas att den går att rädda då hon har värdefulla
grejjor på den som sitt lysande bokmanus till exempel. Sen blir det nog bakning om jag hinner, om
en vecka fyller gossen hela tjugo år. Det är helt otroligt! Mitt yngsta barn blir två decennier!
Hur gick det här till?

I morse när jag travade ut till bilen såg jag småfåglars närvaro på lilla fågelbordet. Det är en bra sak
att se en kall vintermåndag.

Min morgons afforism på köksbordet:
" Jag öppnar hjärtat för det som får själen att sjunga"

Glädje till dig som läser!



Kommentarer
Postat av: Jannike

Godmorgon glada människa, tack för den värme du sprider. Kramar!

2011-01-24 @ 09:03:21
Postat av: Månflicka

Ja, småfåglar är en bra sak. Vilket fint gardintyg du sydde av igår. :)

2011-01-24 @ 09:53:06
Postat av: jeanette sandelin

om jag har lätt för att öppna hjärtat när högstedieelverna får min själ att sjunga vinner jag högsta vinst, varje dag.

men några småfåglar har jag inte sett till...

då har jag ändå hängt ut 6 talgbollar och en julkärve. de hänger fortfarande orörda.

tack för dina fina inlägg, de förgyller min dag.

2011-01-24 @ 18:48:49
URL: http://jeanette10.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0