Under kompakt täcke


Visseligen var jag inomhus hela dagen igår och såg att det snöstormade utanför fönstret.
Men att det hade vräkt ner så här himla mycket var jag ovetande om tills jag skulle gräva
fram bilen på kontorsparkeringen nu på morgonen.

Egentligen borde det vara obligatoriskt med åtminstonde skärmtak över alla p-platser!

Fast det är klart, det är ju inte varje morgon man startar dagen med ett fyspass. 
Det blev så idag och det kan väl vara någon poäng med det också.

Hoppas att en rolig arbetsvecka är i antågande. Glada måndagstankar! 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag fick också börja morgonen med att skotta!

2011-01-17 @ 19:35:37
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0