Bra liv

Bra liv det här är! I går var ju jag och tösen på mysig kulturkväll, var så länge jag rådde om henne för mig själv - gör gott i själen att vara tillsammans. I morgon vankas den stora Livsfesten, denna dag ägnas därmed till matlagning, dukning samt diverse uppröjjning (slottet är fortfarande en byggarbetsplats med allt vad det innebär...)

Ser fram emot att sjunga, dansa och fira livet med familj & vänner. Som sagt, ett bra liv det här är.

Mitt stora leende till dig som läser här!






Kommentarer
Postat av: Månflicka

Ha en kul fest och mysig helg!!!

2011-03-04 @ 16:30:14
Postat av: jeanette sandelin

skönt att höra :)

men livsfest(?)

vad är det...

bästa kramen till fina, fina du ♥

2011-03-04 @ 19:58:09
URL: http://jeanettes.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0