Vadd från ovan

 




Stora maffiga snöflingor vräker ner från himlen över det Norrländska landskapet idag. Första snön.
Mysigt att sitta inne på kontoret och se ovädret där utanför. Vinden tjuter runt husknutarna. Jag har tänt massa ljus, spelar min favoritlåtlista, har nybryggt te precis bredvid och har det väldigt ombonat!
 
En oro har virvlat omkring de senaste dagarna. En splittrad känsla av att inte räcka till. Tankar om att prioritera fel, ja något som de flesta säkert kan känna igen. Kanske dagens snöfall kan tvätta bort frustrationen och bädda in mig i lugn och ro och ge tillit att saker kommer att ordna sig. Att det blir bra för alla. Att den del jag gör är tillräcklig.

I dag väljer jag att tänka glada tankar. Idag låter jag mig fluffas in i himlens vita vadd.
Kastar slängkyssar till barnen jag älskar och till mannen som alltid finns.

All kärlek denna första vinterdag.


Kommentarer
Postat av: Jonna

jag gillar din blogg, den är annorlunda, undrar vem du är? hittade hit via Molly

2010-10-14 @ 14:53:45
Postat av: Grissly

Snö här med. Jag gillar vintern tror jag.



Kram från Kia

2010-10-14 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0